Islamizmi na kërcënon të gjithëve



Demokracitë liberale duhet të ngrihen kundër kërcënimit intolerant në mesin e tyre.

PAUL STOTT

Gati 250 njerëz janë vrarë në sulmet terroriste xhihadiste në Francë që nga janari 2015, kur vëllezërit algjerianë francezë Chérif dhe Saïd Kouachi therën 17 persona në zyrat e revistës satirike Charlie Hebdo dhe u zotuan për besnikëri ndaj al-Kaidës në Gadishullin Arabik. Në valën më të fundit të dhunës xhihadiste, koha që duhet të përkojë me gjyqin e bashkëpunëtorëve të dyshuar të personave të armatosur 2015, caqet kanë filluar që nga ambientet e vjetra të Charlie Hebdo, një mësues shkollë duke diskutuar lirinë e fjalës, deri te katolikët që luteshin në kishë në Nisë. Një sulm me armë islamike në Vjenë këtë javë ka vrarë katër persona. Më shumë terror, pa dyshim, do të vijë, në një fushatë të armatosur për të instaluar në Evropën Perëndimore kodet e blasfemisë tashmë të vendosura në pjesë të mëdha të botës me shumicë myslimane.

Demokracitë liberale perëndimore janë mjaft të forta ushtarakisht dhe numerikisht për të përmbushur sfidën fizike të paraqitur nga xhihadistët e armatosur. Xhihadistët mund të plagosin dhe, siç kemi parë në Britani, Francë dhe kombe të tjera, të shkaktojnë vuajtje të mëdha. Por ato nuk mund të sjellin një goditje vendimtare në shoqëritë e hapura në të cilat mbizotëron liria e fjalës dhe liria e mendimit. Çfarë, pra, është ndryshe nga vala e dhunës xhihadiste që Franca po përjeton sot, krahasuar me shpërthimet e mëparshme, të tilla si sulmet e Parisit në nëntor 2015, ose ato në MB në 2017?

Dallimi më domethënës është se presidenti francez Emmanuel Macron ka njohur publikisht kërcënimin e paraqitur nga separatizmi islamik ndaj demokracisë liberale perëndimore dhe, në rastin e veçantë të Francës, ndaj parimit kushtetues të la constitutionalcité, ose sekularizmit. Në këtë kuptim, ai po shikon përtej thikave të përgjakshme të xhihadistëve në kërcënimin ideologjik të paraqitur nga kushëriri më pak agresiv, por po aq i censuruar i xhihadizmit - Islamizmi. Për islamizmin, për aq sa dëshiron të zbatojë doktrinat islamike ortodokse në shkolla, rrugë dhe në raftet e revistave të demokracive sekrete liberale perëndimore, është një sfidë për sovranitetin kombëtar. Dhe Macron me të drejtë nuk dëshiron të heqë atë sovranitet.

Pra, cili ka qenë reagimi ndaj kërcënimit islamik në Francë në Mbretërinë e Bashkuar? Derisa cicërima mbështetëse e Michael Gove për Macron këtë fundjavë, qeveria britanike dukej e kënaqur të përqendronte energjitë e saj për t'iu përgjigjur pandemisë. Sa për shumë në të majtë, dhe në lëvizjen sindikale, ata kanë vendosur të ngulin sytë në këmbët e tyre, duke shpresuar se gjithçka do të zhduket. Kjo është përgjigja më e keqe e mundshme kur përballen me forca totalitare që kontestojnë arsyet mbi të cilat ushtrohen liritë demokratike.

Në atë hapësirë ​​politike ku Islamizmi dhe mendimi i majtë mbivendosen, Syri i Lindjes së Mesme madje ka kërkuar të portretizojë Francën si një shtypës kolonial të përhershëm. Kjo është një pamje mjaft e datuar. Macron është presidenti i zgjedhur në mënyrë demokratike i republikës franceze, që merret me çështjet e brendshme sot, jo në Algjerinë e viteve 1950. Siç ka shkruar Liam Duffy: government Qeveria e Macron e sheh Islamizmin si rritjen e brendshme të një ideologjie politike supremaciste, totalitare që kërcënon republikën dhe parandalon qytetarët të kenë akses në të drejtat dhe mbrojtjet e garantuara për to. ’

Vetë islamistët e Britanisë në mënyrë të parashikueshme kanë sulmuar shtetin francez për atë që shihet si ‘një sulm ndaj myslimanëve francezë’ dhe një sulm ndaj vetë Islamit. Një mendim i tillë inkurajohet më tej nga denoncimet që kërcejnë mbrapa dhe me radhë midis Macron dhe heroit islamik, Presidentit Erdogan të Turqisë. Në të vërtetë, javën e kaluar, ne pamë një demonstrim jashtë Ambasadës Franceze në Londër dhe një piket të shtëpisë së modës franceze Louis Vuitton, frymëzuar pjesërisht nga thirrja e Erdogan për të gjithë muslimanët për të bojkotuar mallrat franceze. Kishte gjithashtu një deklaratë nga rreth 60 ‘studiues, hoxhallarë, OJQ dhe udhëheqës të komunitetit mysliman’ të shkruar ‘në mbrojtje të Profetit tonë fisnik dhe në solidaritet me myslimanët francezë’.

Midis 60 nënshkruesve ishte Abdullah Patel, nga Masjid-e-Umar i Gloucester. Vitin e kaluar ai gëzoi 15 minuta famë si ‘Abdullah nga Bristol’, ‘njeriu në rrugë’ mysliman i zgjedhur nga BBC për të pyetur kandidatët e lidershipit Tory në lidhje me Islamofobinë. BBC me sa duket i kishte munguar lidhja e tij me teoritë e konspiracionit dhe seksizmin e ashpër.

Nënshkruesit e tjerë meritojnë të përshëndeten për palodhshmërinë e tyre. Tahir Alam, i ndaluar nga menaxhimi i shkollave të pavarura në 2015 nga Departamenti për Arsim dhe një mbështetës i fushatës kundër mësimeve të barazisë homoseksuale në Birmingham, është renditur me kapelën e Shoqatës së Prindërve Myslimanë. Roshan Salih është i pranishëm nën emrin e faqes në internet 5Pillars, por është i njohur më së shumti për punën e tij për zëdhënësin shtetëror iranian Press TV dhe deklaratën e tij se ai preferon të shfrytëzojë shanset e tij me Covid-19 sesa të ketë një vaksinë të zhvilluar nga Izraeli.

Më e rëndësishme akoma, për një deklaratë kryesisht britanike, është prania e përfaqësuesve të organizatave në Katar dhe Turqi. Ndërsa është supozuar prej kohësh që Arabia Saudite stimulon dhe financon Islamizmin global, kjo mantel duket se është kaluar. Ndërsa Turqia e Erdogan kërkon të zgjerojë ndikimin e saj rajonal, nga Mesdheu lindor në Kaukaz, mbështetja për projektin e saj të ringjalljes Islamike rritet midis islamikëve të Evropës. Prania e fundit e bandave turke dhe azeriane në Lyon, duke brohoritur ‘Allahu Akbar’ ndërsa kërkonte armenë për të sulmuar, ilustron potencialin për veprimet e Erdogan për të krijuar paqëndrueshmëri shoqërore në kombet liberal-demokratike.

Duke pasur parasysh këto ngjarje, është e çuditshme të shohësh Francën e Macron si manipuluesin kolonial të masave. Këtë herë, gjërat vërtet janë ndryshe.


Dr Paul Stott është një shkrimtar dhe komentator me seli në MB. Ndiqeni atë në Twitter: @MrPaulStott

15 views

Shkrimet e fundit